صفحه‌ها

مردی بعد از بیهوش کردن دوستش به همسر او تجاوز کرد!

مرد شیطان صفت که باطرح نقشه ای شوم زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با تائید حکم
اعدامش از سوی قضات دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
سال
گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی استان فارس راز این جنایت سیاه را فاش
کرد. او در شکایت خود گفت: چند شب قبل یکی از دوستانم من و همسرم را برای
شام به خانه اش دعوت کرد. بعد از خوردن شام دچار سرگیجه شده و به خواب
رفتم. وقتی بیدار شدم صبح شده بودم. دوستم ادعا کرد که به علت خستگی بعد از
شام خوابم برده بود و او وقتی آن وضع مرا دیده دلش نیامده از خواب بیدارم
کند. از آن روز به بعد رفتار همسرم تغییر کرد. او خیلی ساکت و گوشه گیر شده
بود. وقتی درباره تغییر رفتارش پرسیدم گفت که دوستم بعد از بیهوش کردن من
او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.ماموران در ادامه به تحقیق از زن
جوان پرداختند که او اظهارات همسرش را تائید کرد.
کارآگاهان پلیس پس از
افشای راز این جنایت سیاه وارد عمل شده و مرد شیطان صفت را در عملیاتی
ضربتی در یکی از شهرهای اطراف شیراز دستگیر کردند. در ادامه با توجه به
حساسیت ماجرا پرونده به شعبه دوم دادگاه فرستاده و در وقت فوق العاده به آن
رسیدگی شد.در جلسه دادگاه که به ریاست عرفانی زاده –رییس شعبه دوم دادگاه
کیفری- و با حضور فارسی، رستگاری، مظفر و سجادی نژاد- چهار قاضی مستشار –
برگزار شد، متهم با اعتراف به جرم خود گفت: شب حادثه دچار وسوسه شده و نقشه
شیطانی خود را اجرا کردم.
قضات دادگاه با توجه به اعترافات متهم و
شکایت شاکی پرونده مرد شیطان صفت را به اعدام محکوم کردند. با اعتراض متهم،
پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دادگاه دیوان عالی کشور هم
حکم مجازات را تائید کردند. با تائید حکم اعدام ، مرد شیطان صفت در یک قدمی
چوبه دار قرار گرفت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای نظر دادن از قسمت"نظر به‌عنوان" گزینه "ناشناس رو انتخاب کنید"